۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

ایرانیت و لس آنجلس نشینی!

به این نکته قبلا هم اشاره کرده بودم که شیطان هرکاری می خواد بکنه اول اونو زیبا نشون می ده، مثلا شعار آزادی و حقوق بشر رو می ده و به کلی کشور حمله می کنه و آدم ها رو می کشه. حالا حکایت این ایرانیان لس آنجلس نشین هم همین طوره یعنی شما به وضوح خاری و خفت این ها رو در برابر فرهنگ و تمدن غرب می بینی در صورتی که ادعای ایرانی بودن و هخامنشی و داریوشی شون گوش فلک رو کر کرده.
از این که در بین حرف زدن کلمات انگلسی می پرونن، از کراوات زندنشون، از این که از بین این همه کشور مثل کانادا، کره، ژاپن، سویس، سوئد و خیلی جاهای دیگه درست آمریکا رو انتخاب کردن هم نشونی بر عشق یو اس بودن این بندگان خداست.
رقص و آواز و ایاشی گری و تیپ و قیافه نیو(نیو همون جدیده) زنان هم که جزو لاینفک این شبکه هاست.
حالا وقتی به آثار باقی مانده از هخامنشیان نگاه می کنم مردانی با ریش بلند و لباس پوشیده می بینیم برعکس غرب که مجسمه های انسان ها عریان به وفور یافت می شود. همچنین در بین این آثار نشانه ای از زنان به ندرت پیدا می شه و قتی کمی فکر کنیم به این نتیجه می رسیم که هخامنشیان انسان های نجیب و با حیایی بودن به خصوص مردها که آدمهای حزب الهی بودن.اینها با نادیده گرفتن فرهنگ و تمدن ۱۴۰۰ ساله می خوان نیمی از هویت ما رو بگیرن و نه هویت باستانی بلکه هویت ایرانی با سبک زندگی آمریکایی رو جایگزین اون کنن.

۳ نظر:

  1. هدف اونا از اينكه خودشون رو به ايران باستان مي چسبونن يكي اينه كه باهاش پز بدن و يكي اينكه از اسلام اعلام برائت كنند.

    پاسخحذف
  2. سلام اخوی
    با دل نوشته ای در خصوص شهید عرفه به روزم .
    منتظر حضور سبز شما و نظرات سازنده تون هستم.
    درود و سلام خدا بر پیروان راه حق
    یا علی

    پاسخحذف
  3. درود بر محصل
    مرحبــا به این نکته سنجی
    آری برادر.. هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست و من هنوز به کوچه نرسیده ام چه رسد به خمش!
    اندر خود میلولیم!

    خداقوت مومن
    یاحق

    پاسخحذف