۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

اتهام دو طرفه! ۲

با سلام در حال حاضر علاقه ای به دادن پست های هیجانی و تبریک شکست طرح ۱+۱۲ آبان ندارم چون به مفید بودن این کار شک دارم ولی به عکس زیر که از سایت موج کمپ گرفته ام توجه کنید.



خنده دار نیست؟ باور کنید این مطالب را من ننوشته ام. می توانید به این سایت مراجعه کنید و با چشم خود ببینید.

تا به حال کسی فکر کرده که این هزاران لباس شخصی که هستند؟ جزو کدام ارگان هستند؟ از کجا حقوق می گیرند؟ کجا زندگی می کنند؟

زمانی که در رسانه های دوستان متمایل به غرب گفته می شود که : "باز هم صدا و سیما سبزها را نادیده گرفت!" یعنی توقع دارند که وجودشان پذیرفته شود.
اما خود دوستان که اصلا حاضر به پذیرش حامیان نظام اسلامی نیستند و فقط آنها را جزو سپاه و بسیج می دانند و زمانی که شیخ مهدی را با کتک بدرقه می کنند به جای استفاده از واژه مردم روی آنها اسامی چون گروه فشار یا اوباش حامی کودتا می گذارند. همان طور که اصلا توجهی به نظر مردم روستاها و شهرستانها ندارند یا گاهی اوقات با تقسیم بندی شهروندان به درجه یک و دو سعی در کاست ارزش رای قشر ضعیف جامعه دارند. باید متذکر شوم که دموکراسی بدین معنا نیست که ما چون در تهران هستیم و به خاطر دیدن شبکه های ماهواره ای و نخبه بودن اطلاعات بیشتری از وضع کشور داریم و بقیه مهم نیستند. جالب اینجاست که جناب آقای سروش بعد از انتخابات اتهام تخفیف رای مردم را به حامیان نظام نسبت دادند.
تنها چیزی که می تواند به همه کمک کند آرامش و پرهیز از هیجانات کاذب است.

۷ نظر:

  1. دوست عزیز
    مردمی که مجهز به باطوم و اسپری فلفل و گاز اشک آور هستند دیگر مردم عادی نیستند. نیروی دولتی هستند.
    کسانی که بدون ترس از قانون هر کسی را از مردم گرفته تا کروبی کتک می زنند حتما یک سرشان به دولت متصل است. در مملکتی هم که آدم بیکار زیاد است خیلی راحت هزار هزار از این ها را می شود استخدام کرد.

    پاسخحذف
  2. سیاوش
    فقط اینو بگم که حرف شما به این جماعت قهوه ای تو خیابون بیشتر میخوره!!

    پاسخحذف
  3. سلام خدا قوت اگر برای تبادل لینک و لوگو موافقی بهم سر بزن

    پاسخحذف
  4. به آنها بگوييد كه در خواب خوششان بمانند و در اين خواب خوش بميرند. جواب نميده محصل جان به هيچ وجه! من به شخصه از صغير و كبير و دكتر و مهندس و ريز و درشت اين موجودات تست كردم. به كل تعطيل هستند! يكبار استدلال هاشون رو خودشون بشينند گوش بدند در حالت عادي بعيد ميدونم باور كنن كه حرفهاي خودشونه. تناقض در سطر سطر صحبتهاشون موج مي زنه. نرود ميخ آهني در سنگ.

    پاسخحذف
  5. دلیل اصلی این قضیه به خاطر هیجانی و غبار آلود بودن فضای سیاسی هست و بعضی ها تمام تلاش خودشونو می کنن تا از این هیجان کاسته نشه و فرصت فکر کرده به مردم داده نشه.
    برای همین دوستان رو به دوری از هیجانات کاذب دعوت کردم.

    پاسخحذف
  6. سلام وبلاگتون خیلی قشنگه
    وبلاگ من هم مثل خودتونه (جنبش سبز علوی در برابر جنبش سبز اموی)
    نظرتون در باره تبادل لینک چیه؟
    dustdar.blogfa.com

    پاسخحذف
  7. سلام

    دحوالارض روز تولد زمین مبارک

    موفق باشید

    پاسخحذف