۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

اتهام دو طرفه!

درحالی که هموطنان متمایل به غرب (غرب به علت هوای معدل سرزمین سبزی است) مخالفین خود را محکوم به این می کنند که شما محصور شده به تعداد اندکی از رسانه ها از جمله صدا و سیما، فارس نیوز، رجانیوز، الف، خبرنامه دانشجویان ایران، کیهان، جوان، ایران و ... هستید.

غافل از اینکه که خود نیز در بین خبرگزاری های همسو با عقاید خود محصور شده اند از جمله بی بی سی، صدای آمریکا، بالاترین، نوروز، پارلمان نیوز، موج کمپ و ... و هدف راهبردی این گونه رسانه ها سیاهنمایی وضع موجود و القای نا امیدی می باشد.

البته این موضوع بی ارتباط با بی سواد بودن اکثر حامیان نظام و نخبه بودن اکثر حامیان جنبش به اصطلاح سبز نمی باشد.
نخبه ها اکثرا به رسانه های نخبه پرور روی می آورند.
فراموش نمی کنم زمانی که سرویس های اطلاعاتی ایران و پاکستان حتی مکان اختفای عبدالمالک ریگی را نمی دانستند ایشان با صدای آمریکا یک کپ و گفتگوی تلفنی داشتند که این نشان از چه دارد خدا می داند و دوستان نخبه! به احتمال زیاد مدیران صدای آمریکا برای اینکه آمریکا صدای مظلومان جهان را به دیگران برساند دست به این اقدام زده بودند!



۵ نظر:

  1. در این مملکت نخبه های واقعی در سکوت و خاموشی هستند ولی پخمه ها چونان الاغی در پوستین شیر(نخبه) مشغول هنر نمایی هستند. مطلب ارتداد مفید بود بازهم ادامه بدید استقبال می شود:)
    ما اگه خودمون دین خودمونو بشناسیم نصف بیشتر مشکلات حل میشه لازم نیست هنوز دین شناس نشده تقلا کنیم برای دین دار کردن بقیه اونم امثال بعضی ها!

    پاسخحذف
  2. واقعا دست اين سبزها به خون هموطنانمون آغشته است.چقدر اينا بي چيز و نامرد هستند.
    مرگ بر مير حسين قاتل
    مرگ بر كروبي ابله

    پاسخحذف
  3. موفق باشید.
    ممنون که سر زدید

    پاسخحذف
  4. محصل عزیز
    من روش شما را ستایش می کنم آنرا دوست دارم. آنچه که انسانها را جدا می کند نه اختلاف عقاید بلکه تحمیل عقاید است.
    جالب است بدانید بسیاری از دوستان نزدیک من مذهبی ها هستند.
    من البته گاهی برای بعضی ها تند می نویسم (مثل این پسر شجاع) چون روش آنها هم همین است ولی برای شما و بعضی از دوستان مثل سایت دوئل و اصلاح الگوی مصرف احترام زیادی قایل هستم.
    متاسفانه کامنت گذاشتن به اسم دیگران هم روش زشتی شده که ظاهرا هم بعضی سبزها و مخالفین آنها این کار را می کنند.

    پاسخحذف
  5. سلام
    با مطلبی در خصوص 13 آبان به روزم...
    درود و سلام خدا بر پیروان راه حق
    یا علی

    پاسخحذف