۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

یاشاسین

به درختانی که در کنار خیابان ایستاده اند و لباس پاییزی به تن کرده اند دقت کنید، خیلی زیبا هستند. چه هوای مطبوع و تازه ای هوای بدون دود ماشین ها هوای پاییزی، نم نم بارون. نفس بکش! هــــــــا!مردم تبریز نشان دادن که هیچ علاقه ای به داماد لرستان و عروس خود ندارند! شاید هم این عروس را از خود نمی دانند؟!
شاید هم اینها مردم نیستند و همان هزاران لباس شخصی هستند که سایت موج کمپ گفته بود؟
یاشاسین آذربایجان.
بگذریم، این احمدی نژاد نیست که مهمه این راه ماست که مهمه، راه امام و انقلاب راه نوشته ای که در قسمت درباره وبلاگ نوشته ام.


۷ نظر:

  1. درود بر برادر عزیزم
    خوبی؟ خوشی؟

    شاید هم کار فتوشاپه؟ همون حرفی که درباره تجمع میلیونی چهارشنبه قبل از انتخابات مصلی زدند!
    لهم اعینن لا یبصرون بها...

    شایدم به همه اینا سیبزمینی دادن و آوردنشون!
    شایدم همشون جاسوس و مزدورن!
    شایدم ...

    الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا
    از نظر عالمانه شما ممنون
    یاحق

    پاسخحذف
  2. جدیدا این سبز ها برام سوزه کشف و شهود شدن! نمیدونم چرا برخی ویژگی هاشون به شدت شبیه همه اصلا انگار یک ویروسی چیزی همشون رو باهم آلوده کرده باشه! وقتی احمدی نژاد آمار میداد که ما اینقدر فلان بخش پیشرفت داشتیم گفتن این مرتیکه حیا نداره دروغ میگه به این بزرگی. وقتی مشخص شد که نه بعضی هاشو از بس تابلوه نمیشه انکار کرد گفتن نه بابا اینا همه کار دولت های قبل بوده از قضای روزگار همه 95 درصدشون تموم بوده این بابا اومده به اسم خودش زده. وقتی گفت انرژی هسته ای حق مسلم ماست گفتن بابا احمق مگه انرژی هسته ای نون و آب میشه. وقتی خواست با آمریکا معامله کنه سر خرید سوخت و دیدن داره همه چیز درست میشه گفتن ای بابا دارن سالها تلاش هسته ای ملت رو حراج می کنن! وقتی 24 ملیون رای آورد گفتن نه بابا اینا همه جعلیه. وقتی تو خیلی از حوزه ها خودشون دیگه کم آورده بودن که مثلا 90 درصد احمدی نژاد رای دادن گفتن نه بابا اینا عمله و گدا هستن ارزش نداره رایشون با سیب زمینی خریده و وعده وام بلاعوض! وقتی اومدن استقبالش تو اقصی نقاط کشور و براش کف و سوت زدن گفتن نه بابا اینا بچه مدرسه ای هارو و ادارات دولتی و بسیج و سپاه رو مجبور کردن و احیانا از در و دهات با اتوبوس آدم آوردن وگرنه این که اصلا طرفدار نداره!

    اما در نهایت وقتی چند نفرشون رفتن سر کوچه و سطل زباله رو آتیش زدن و بعد با اسپری سبز رو دیوار خط خطی کردن و چندتا اتبوس سوزوندن و کلی هم از کاراشون فیلم گرفتن نهایتا رفتن پشت دیوار و یه جور که کسی نفهمه یواشکی نوشتن "ما بیشماریم!" بعد زود رفتن خونه تا بتونن این تصورات رو تو اینترنت و ماهواره به یقین تبدیل کنن!

    پاسخحذف
  3. این هم از عجایب روزگار هستش که شما باید پست بنویسید و ثابت کنید احمدی نژاد طرفدار داره!!!.
    بنده که خودم از مشهد اطلاع دقیق دارم می دونم چی شد. فقط بدونید برادر من هم که خودش هم به احمدی نژاد رای داده و در تبریز هم هستش حاظر نشد بره استقبال احمدی نژاد!!! شهر هم در حالت کاملا معمولی بوده و کسی اصلا اهمیت نداده!!!
    سوال اینه که اینهمه اتوبوس که مثل 13 آبان آدم میارن برای چی هستش؟
    شاید مشتاقان از شهرهای دیگه هم حمله می کنن؟
    البته این عکس عکس هوایی یا نمای باز نیست و در این نما هم به نظر نمی یاد از یک خیابون آدم بیشتر باشه.یعنی با اتوبوس و جمع کردن تمام هواداران تبریزی باز هم از این بیشتر نشده.
    جالبه که عکسهای هوایی یا نمای باز کلا دیگه در گزارشهای احمدی نژاد دیده نمی شه و نماها روز به روز بسته تر می شه.
    بعد هم مطمئن باشید اگر میرحسین بیاد و شما به مردم حمله نکنید و از گاز اشک آور و اسپری فلفل و کتک زدن و گلوله زدن استفاده نکنید 10 برابر این جمعیت بدون نیاز به اتوبوس و 5000 تومان پول و به قول شما سیب زمینی جمع می شن.

    پاسخحذف
  4. سلام
    خوبه دوستمون اعتراف کردن که شهر عادی بوده، چون بعضی از دوستان شما می گن که اداره ها رو تعطیل کردن تا کارمندا برن استقبال و از این دست خالی ها.
    در مورد جناب موسوی هم درست فرمودید اگر موسوی بیاید مردم ۱۰ برابر می آیند ولی با شعار مرگ بر منافق مثل روز قدس.

    الله هامینی هدایت السین.

    پاسخحذف
  5. سلام...

    درود بر مردم غيور ايران، علي الخصوص مردم شريف تبريز...

    در كوي نيك نامان ما را گذر ندادند...
    گر تو نمي پسندي تغيير ده قضا را...

    مويد باشيد...

    التماس دعا
    يا حق

    پاسخحذف
  6. مركز پرستش موسوي تهران است و در روز دانش آموز هم مشاهده كرديم جمعيت انبوه رو. گرچه منكر اين نمي شم كه اگر ترس از باتوم و عواقب ديگه نبود شايد اين جمعيت با درصدي زيادتر مي شد ولي چيزي كه به وضوح آشكاره از بين رفتن موج اصلي هيجانات كاذبي بود كه بوجود اومده بود و يك عده زيادي افراد ساده دل رو با خودش مي كشيد. مطمئن باشيد حركت هايي امثال جنبش سبز تاريخ مصرف و كاربردشون فقط مال همون 2-3 ماه بيشتر نيست. چون هرچه مي گذرد به سرعت تصاعدي بدليل نبود منطق و عقلانيت دچار تضاد و تنش و اضمحلال ميشه. مطمئن باشيم شعور مردم خيلي زيادتر از اونيه كه اين چيزهارو بعد از چند مدتي متوجه نشن. مردي كه چند ساعت قبل از پايان مهلت راي گيري در روز انتخابات با چند تلفن كه به قولي از دوستانشون از وزارت كشور شده قبل از اينكه اصلا صندوقي باز بشه و رايي خونده بشه و دليل و مدركي باشه كه يك بچه 10 ساله رو هم قانع كنه اعلام رسانه اي ميكنه كه پيروز شده مطمئن باشيد مردم ميفهمند همچين موجود احمق و خرفتي هيچ جاي تعجبي نداره اگه همون فرداي انتخابات باز بدون هيچ تاكيد ميكنم هيچ سند و مدركي (اگر سند هم بود تا اون زمان مسلما به دست نمي رسيد) و فقط با چند تلفن اعلام عمومي تقلب و شعبده بازي رو كرده باشه.
    شما هم با بررسي تصاوير استقبال مردم از احمدي ن‍ژاد يك جوري خودتان را فريب بدهيد كه بتوانيد شب از زور غصه بخوابيد همونطور كه نتوانستيد تحمل كنيد مردم كسي را كه شما دوست نداريد دوست داشته باشند و 24 مليون راي بدهند و پوزه سيد خندانتان را هم به خاك بمالند و ادعاي تقلب كرديد.
    چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند.

    پاسخحذف
  7. بد نیست عکسی که کیهان از تبریز زده را با عکسهای دیگه مقایسه کنی. بعد متوجه عکس فتوشاپی میشی.
    این آقا که گفت در صندوق صدا و سیما از 800 رای 750 تا مال موسوی بود کی بود؟ فکر کنم از دوستان خود شما بود.

    پاسخحذف