۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

داماد لرستان و عروس ترکها

به نام خدا
زهرا رهنورد(روشنفکرترین زن ایران!) در تشريح بداهت پيروزی موسوی و وضوح تقلب در انتخابات در یک گفتگوی زنده ماهواره ای با شبکه بی بی سی گفت:

” يك سري نقاطي هستند كه اصلا مشخص است كه خودش ملاك تشخيص نادرست بودن نتايجي است كه وزارت كشور اعلام كرده است. مثلا آذربايجان و ترك زبان ها هيچ وقت فرزند خودشان را نمي گذارند كه به كس ديگري راي بدهند.
وي در ادامه اظهار داشت: ”
خود من لر هستم و موسوي هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراين اهالي لرستان موسوي را نمی گذارند به آقای احمدی نژاد رای بدهند. اين دو تا ملاك است و باقی موارد هم شبيه همين است.


گرچه در پست موتورهای جستجو به عنوان رسانه راجع به این موضوع صحبت شده بود اما با توجه به قولی که به یکی از دوستان داده بودم فایل تصویری این گفتگو رو بارگذاری کردم.

بعد از دیدن این فیلم چه نتایجی می توان گرفت:
اول - اینه که ادعای تقلب آن هم با چه دلایل سخیف و کودکانه ای صورت گرفت.
دوم - زیر سوال رفتن حیثیت جایزه های بین المللی که با اهداف سیاسی به این چنین اشخاص روشن فکری! داده می شود، جایزه های صلحی که به قاتلین کودکان داده می شود.
سوم - واقعا چرا لرها و ترک ها به موسوی رای ندادند؟
چهارم - چرا برخی دوست دارند تا انتخابات سال ۸۴ را فراموش کنند! مگر در آن سال تمام کسانی که به جناب معین رای داده بودند با کسانی که به جناب هاشمی رای داده بودند با هم متحد نشدند؟ پس چرا پیروز نشدند؟ مگر انتخابات را دولت اصلاح طلب(سیاه) جناب خاتمی برگزار نکرده بود؟
(جالب تر این نوشته توی دست این خانوم! خودشون مقاله های اکبرگنجی رو چاپ می کردن که هاشمی عالی جناب سرخ پوشه ولی دست مردم چه چیزایی که نمی دادند! در کل اینا استاد تغییر مواضع هستند)
پنجم - چرا دوست عزیزی که تمام اینترنت را به دنبال این فیلم جستجو کرد نتوانست آن را پیدا کند؟
ششم - شما بگو چه نتیجه ای گرفتی؟

۴ نظر:

  1. چونکه : آنچه یافت می بشود دیده ایم ما! "آنچه یافت می نشود آنم آرزوست!" ;)

    پاسخحذف
  2. آقا قبول
    طبق قولی که به شما دادم حتما پستی خواهم نوشت و این گفته را مذمت خواهم کرد.
    منتظر پست جدید من باش.

    پاسخحذف
  3. الوعده وفا
    پست را نوشتم و اصلا هم از این کار خانم رهنورد خوشم نیامد.
    معنی آزادی این هستش.
    یعنی هر جا که حق را دیدی بگی.
    و من یک انسان آزاد هستم.

    پاسخحذف
  4. سلام

    خدا را شکر می کنم.
    حالا بد نیست نظرتون را راجع به جایزه هایی که چنین افراد روشن فکری داده می شود نیز کمی مطلب بنویسد.
    البته چند سوالی مطرح کرده بودم : مثلا چرا شما و حتی خود بنده هرچه جستجو کردیم نتوانستیم فایل تصویری را پیدا کنیم.

    یواش یواش به این پی می بریم که غرب دروغ می گوید.
    یعنی بهتر است بگویید که آزادی های موجود در غرب در حوزه خاصی خلاصه می شود و آن هم زندگی مادی و غریزه و شهوت، خوشگذرانی است.

    درضمن اگر می شود جای دو پستی که در وبلاگ خود و در یک روز ارسال کرده اید عوض کنید تا موضوع اصلی کم اهمیت جلوه نکند.(با تغییر ساعت پست می توانید جای آنها را عوض کنید)

    موفق باشید.

    پاسخحذف