۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

استکبار رنگی

روز مبارزه با استکبار جهانی

با توجه به تبلیغات وسیع کودتاگران شکست خورده سبز در مورد روز سیزدم آبان لازم دانستم تا نکاتی را متذکر شوم.

این بار به جای تجمع در مقابل لانه جاسوسی خالی به جایی می رویم که فریب خوردگان همان شیطان بزرگ خواهند رفت و از آرمان های امام و رای ملت مومن و مستضعف پشتیبانی می کنیم و مانند همیشه تو دهنی محکمی به آنها خواهیم زد تا برای آیندگان درس بزرگی باشد.

کسانی که تا دیروز الگو برداری خود را از کشورهایی نظیر گرجستان و اوکراین را انکار می کردند هر روز چهره پلید و غرب زده خود را بیشتر نمایان کرده و مجذوبیت خود را به دموکراسی دروغین غربی بیشتر آشکار می کنند.

شاید مردم تصور کنند که دفع شر کودتاگران سبز وظیفه نیروهای امنیتی باشد اما با توجه به نوع این حرکات در کودتاهای مخملی و مظلوم نمایی و هوچی گری سیاسی آنها با استفاده از رسانه های معاندی چون بی بی سی که از برخورد نیروی انتظامی نهایت سواستفاده را خواهند کرد همچنین وقتی این گروه طرف خود را فقط نیروهای امنیتی ببیند توهم ما بیشماریم باعث قوت قلب شیطانی آنان خواهد شد باید آنها خود را ابتدا در مقابل سد عظیم ملت مشاهده کنند نه در مقابل حاکمیت. وقتی ببیند که برای رسیدن به هدف شوم خود باید از سد مردمی که سرسختانه از نظام اسلامی خود هرچند با کمی و کاستی های موجود دفاع می کنند به کنج خانه های خود باز می گردند.

باید مواظب بود تا مصداق این جمله از مقاله جین شارپ نشویم.
!!!حمایت هایی كه از حکومت می شود بايد تا آنجا تضعيف شود كه به حد اقدامات بی طرفانه برسد ( نظاره گران ) يا حتی ترجيحا به حمايت فعال از اقدامات طرفدار دموكراسی تبديل شود.!!!

همه با هم این شعار خود "خدایا خدایا
تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما" را در عمل نشان می دهیم.

۲۰ نظر:

  1. منافقين و دشمنان انقلاب اسلامي در هر دوره از زمان تحت عنوانهاي مختلف به مبارزه با اين انقلاب اسلامي پرداخته اند و هر بار شكست سنگيني خورده اند.
    آخرين نمايش آنها با نام جنبش سبز نيز به ياري خداوند با شكست مواجه شد.

    پاسخحذف
  2. جنبش لجنیها یعنی تمامی آنها که 30 سال است عقده پیروزی این انقلاب را دارند امروز بجای حمله به شیطان بزرگ مدعی شده اند می خواهند در مقابل سفارت روسیه تجمع کنند آنها که به دروغ مدعی پیروی از امام راحلمان بودند کروبی جنایتکار و فاسد و موسوی منحرف و خائن به ارمانهای امام در این باره سکوت کرده اند در روز قدس شعار نه لبنان نه فلسطین را سر دادند و درواقع استراتژی انقلاب را در مقابله با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را زیر سوال بردند و در روز 13 آبان نیز مدعی شده اند بجای شعار بر علیه امریکا بر علیه روسیه شعار می دهند !!!! آیا اینها مدعی خط امام هستند آیا اینها می خواهند از انقلاب بزرگ امام خمینی (ره) پاسداری کنند روز به روز اهداف کثیف و روح خباثت رهبران و جریانات منحرف لجنی بیشتر آشکار می شود . مرگ بر امریکا و رژیم صهیونیستی

    پاسخحذف
  3. اين ها ديگه نابود شدن و دارن دست و پاهاي آخر رو مي زنن.يك جورايي درست مي گي اما 13 آبان هم مثل جشن تولد دروغين ميركذاب سودي نمي برن و ضايع مي شن.جنبش سبز مرد.فاتحه

    پاسخحذف
  4. سلام
    بحث گسترده و پیچیده ایه این تجمعات. من نظر مخالفی دارم. قبلا هم گفتم که اونها مثل انگل شدند. یعنی از مخلوط کردن خودشون تو تجمعاتی که نیروی انتظامی و بسیج و مردم عادی و حتی مخالف وجود داره استفاده میکنن که حضور خودشون رو پر رنگ تر نشون بدند.
    من معتقدم تجمع روز 13 آبان نه باید جلوی لانه جاسوس باشه نه میون سبزها. تجمع باید در جایی باشه که بیشترین بازتاب خبری و رسانه ای رو داشته باشه. یعنی پاتک به سبز ها از روش خودشون. تجمع باید شلوغ و همراه با سر و صدا در جلو دید مردم و ناظران باشه.
    اتفاقا باید سبز هارو رها کرد تا از دید رسانه ها و مردم محو شند. هرچه بیشتر اونهارو مهم تصور کنیم بیشتر زنده می مونند. باید کاری کرد که فراموش بشوند. و در واقع تفکر و آرمانهای غلطشون فراموش بشه که اونها خودشون حالا هم فراموش شدند متاسفانه

    پاسخحذف
  5. از دوستان درخواست می کنم که پیشنهادات شون رو در مورد این موضوع بدن تا بتونیم به تصمیم واحدی برسیم و به موقع از طریق شبکه وبلاگی به بقیه مردم مومن هم اطلاع رسانی کنیم.
    حضرت علی (ع) با این مضمون می فرمایند که چه بسا باطلانی که در کار باطل خود سخت در تلاشند و از شیعیان ما که در راه حق تلاشی نمی کنند.

    در کل نظر بنده اینه که نباید دست روی دست گذاشت و نظاره گر نیروهای امنیتی باشیم.

    پاسخحذف
  6. دقیقا همینه. من به علتی نا معلوم بر خلاف عقایدم تقریبا اکثر دوستان و اطرافیانم رو سبز ها و معاندها تشکیل دادند. نشست و برخاست با این طیف منو متوجه این نکته کرده که این طیف گرچه اندک هستند ولی به شدت راههای تبلیغات و شانتاژ خبری رو بلدند بر خلاف حزب الله. از طرفی هم بدلیل نداشتن محدودیت در اعمال(دین و انسانیت) به هر روش ممکن دست می زنند. که حزب الله به شدت در این زمینه آسیب پذیر است. باید ابتدا دشمن رو خوب شناخت و سپس با تحرک متقابل از روش خودش پیش از خودش علیه خودش استفاده کرد. جنگ های رسانه ای. آشوب و بلوا راه انداختن. سیاه نمایی. مظلوم نمایی. انگ زدن. تیلیغات اینترنتی و وبلاگی و اسمسی و مسنجری. نشان دادن و ادای روشنفکر و نخبه را در آوردن و ...

    پاسخحذف
  7. سلام
    دقيق نگرفتم پيشنهادت چيه؟

    ولي شعار خدايا خدايا شعار استراتژيكي است دلم رفت!

    پاسخحذف
  8. ۱-این بار به جای تجمع در مقابل لانه جاسوسی خالی به جایی می رویم که فریب خوردگان همان شیطان بزرگ خواهند رفت و از آرمان های امام و رای ملت مومن و مستضعف پشتیبانی می کنیم و مانند همیشه تو دهنی محکمی به آنها خواهیم زد تا برای آیندگان درس بزرگی باشد.

    ۲-من معتقدم تجمع روز 13 آبان نه باید جلوی لانه جاسوس باشه نه میون سبزها. تجمع باید در جایی باشه که بیشترین بازتاب خبری و رسانه ای رو داشته باشه. یعنی پاتک به سبز ها از روش خودشون. تجمع باید شلوغ و همراه با سر و صدا در جلو دید مردم و ناظران باشه.

    لطفا نظرات را مطالعه کنید.

    پاسخحذف
  9. این تجمع فقط تهرانه؟
    شهرای دیگه چه طور. اگه میشه برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا کلیه دوستداران ایران در محو سبزها شریک باشند.

    پاسخحذف
  10. مهدی ( لباس شخصی )۲۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۵۷

    داداش ما که همیشه پایه ایم؛
    به اون روز که نزدیک شدیم اگه خبری دستم اومد بهت میگم، فعلا که کار دارم ، مثل این سبزک ها که بیکار و بیعار نیستم، خرج زندگی سخته دیگه، خلاصه اینکه منتظر یک زنگ تفریح دیگه در 13 آبان هستم.
    یا علی

    پاسخحذف
  11. در پاسخ به rahil : فعلا با توجه به اینکه اکثر تحرکات این افراد در تهران است هدف اصلی برنامه ریزی هم تهران خواهد بود خوشبختانه در خارج از پایتخت ولایت مداران بیشتر هستند البته ما این شعار را حتما سر خواهیم داد: "ایران فقط تهران نیست ، تهران فقط شمیران نیست".

    جناب مهدی انشاالله که موفق باشید.

    برای اطلاع از وضعیت منطقه ای که محل تجمع سبزها به لینک زیر مراجعه کنید :
    http://www.wikimapia.org/#lat=35.6978915&lon=51.4150178&z=16&l=16&m=b
    سفارت انگلستان ، سفارت فرانسه، سفارت ایتالیا، سفارت ترکیه و سفارت روسیه تقریبا در یک منطقه هستند التبه لانه جاسوسی نیز خیلی دور از این منطقه نیست. دو ایستگاه مترو سعدی و دروازه دولت به این منطقه نزدیک است.

    پاسخحذف
  12. سلام
    اقدامات اخیر جنبش سبز برای حفظ حیات است. این جنبش قابلیت های عملیاتی خود را از دست داده است و در تلاش است با حفظ سنگر دانشگاه ها، حیات خود را حفظ کند تا آبروی کمتری از رهبرانش ریخته شود.
    هر چه بیشتر جدی گرفته شوند، بزرگتر می شوند. باید در شرایط فعالی جنبش سبز را مورد بی اعتنایی قرار داد. آنها باید بدانند که ابرقدرت های دنیا از غلبه بر جمهوری اسلامی ناامید هستند؛ جنبش سبز که جای خود دارد. آنها باید بدانند که نگران بودن یا نبودن آنها نیستیم. دشمن ما شیطان و وابستگان به شیطان است. دشمن ما طاغوت است و ما در برابر او پیروزیم. این وعده الهی است.
    یا علی

    پاسخحذف
  13. "باید در شرایط فعالی جنبش سبز را مورد بی اعتنایی قرار داد."
    تقریبا نظر دوستان همین است اینکه فقط نظاره گر نباشیم و اینکه به آنها نوعی سر خوردگی را تحمیل کنیم. اما پیشنهاد چیست؟ چگونه به این هدف برسیم. چه فعالیتی در عمل باید انجام داد.
    با تشکر از مشارکت شما.

    پاسخحذف
  14. سلام شعارهای
    نه میرحسین نه اکبر جانم فدای رهبر
    کروبی دروغگو پول جزایری کو
    مرگ بر خاتمی منافق
    سید آمریکایی نمی خوایم نمی خوایم
    .....
    نباید یادمان برود
    در ضمن باید تمام افراد ضد سبزکها با پرچم بیایند
    در ضمن سبزکها را با نشان دادن خیار مسخره کنیم

    پاسخحذف
  15. سلام اخوی/باشما موافقم و گزینه اول را ترجیح می دهم.
    به امید نابودی هرچی نفاق ودورویی وریا است.
    یاعلی مدد

    پاسخحذف
  16. سلام
    از اینکه سر زدید و نظر دادید ممنونم

    لطفا در صورت امکان مجددا تشریف برده و پاسختان را ملاحظه فرمایید
    غفرالله لنا و لکم
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    پاسخحذف
  17. در بحث روانشناسی رفتار متقابل گفته می شود که هر انسان و باالطبع هر اجتماع انسانی نیازمند نوازش است برای ادامه حیات. درواقع به نوعی این نیاز برای روح او مثل نیاز به غذاست که نبودش سبب مرگ می شود. نوازش دو نوع دارد یکی نوازش مثبت و دیگری نوازش منفی. مثبت آن مثل "آفرین،عالی بود" و منفی مثل "احمق،گمشو حالمو بهم می زنی". در این تکنیک گفته شده که موجودیت انسان گرچه نوازش مثبت را گرم تر و زیباتر احساس می کند و با نوازش منفی غمگین می شود ولی هنوز احساس "بودن" می کند چه مثبت نوازش شود چه منفی. به همین خاطر گفته شده دردناکترین نوع رفتار عدم ارائه نوازش است حتی منفی. که طی این روش فرد موجودیت خود را از دست رفته می بیند.
    اگر بر علیه سبزها پرچم سه رنگ برداریم(جوری که واکنش متقابل با آنها برداشت شود) و اگر شعار های ما تغییر شکل یافته شعارهای آنها باشد(موسوی بای بای) یا اگر توهین به آنها قلمداد شود(مرگ بر منافق) یا اگر به هر نوعی احساس کنند که با وجود "آنها" واکنش ما شکل گرفته هنوز خواهند ماند. البته روش رها کردن جامعه نیست موضوع رها کردن لیدر ها و تندرو های سبز است و در واقع اجتماعاتشان. ولی برای عمیقتر کردن آنها و بیدار کردنشان هر کس باید به تنهایی آنانی را که قابل اصلاحند بدون داد و قال و دور از نظر دیگران و یا در حاشیه بحث های منطقی بطور ضمنی آگاه کند که بیشترین تاثیر را خواهد داشت.
    در تجمع روز 13 آبان گرچه روز دانش آموز است و من روز دانشجو را ترجیح می دادم ولی در هر حال با تجمع در نزدیکی مترو یا بازار و مهمتر سفارت خانه ها و برای جلب نظر بیشتر اهانت و حمله فیزیکی(غیر خشونت آمیز) مثل پرتاب آب دهان، تخم مرغ و ... بیشترین تاثیر نظامی و جلب توجه مردمی را دارد. نباید به هیچ وجه شعار ضد سیز داد. تمام شعار ها با های و هوی ضد نظام سلطه و با ایجاد درگیری با مامورین نظامی. نوشتن شعار بر روی دیوار های سفارت. پاشیدن رنگ قرمز و سیاه بر دیوارها و زمینهای اطراف سفارت. آتش زدن به شدت توصیه می شود. آتش زدن دیوار ها و زباله های اطراف یا تایر.

    پاسخحذف
  18. خوبه شما کی هی انقلاب مخملی مثال می زنید یک بار هم بپرسید تو انقلابهای مخملی چه کسانی کله پا شدند.
    در واقع شما با این تشبیه اعتراف می کنید که دیکتاتوری هستین و این تشبیه به انقلاب مخملی یک تبلیغ جهانی برای مخالفان هستش
    انقلاب مخملی یعنی سرنگونی دیکتاتورها بدون خشونت
    پس نتیجه می گیریم
    1- حکومت ایران دیکتاتوری هستش
    2- مخالفان بدون خشونت قصد تعویض نظام را دارند
    3- با توجه به دیکتاتوری بودن نظام تعویض اون نه تنها بد نیست بلکه بسیار پسندیده هستش
    خیلی جالبه که شما از القابی استفاده می کنین که به سادگی مخالفان شما را خوب و شما را بد نشان می ده.
    مثل این که بگین مخالفان ما ضد لواط هستن(یعنی ما لواط می کنیم!!!)

    پاسخحذف
  19. ای کاش این برادر "مسعود" آدرس وبلاگ یا چیزی می داد تا ما بهش جواب بدیم ولی همین جا می نویسم شاید بخونه.
    اولا که گفته انقلاب یا کودتای مخملی فقط مخصوص دیکتار ها هست؟

    واضح ترین مثال گرجستان هست که دیکتاتوری نبود.
    اگه کمی مطالعه کرده باشید متوجه می شید که استارت اکثر کودتا های مخملی با ادعای تقلب در انتخابات می خوره پس کدوم دیکتاری؟
    به زودی هم پستی راجع به خوب یا بد بودن کودتا های مخملی خواهم نوشت.
    مگر ما مرده باشیم که بچه سوسول ها بخوان نظام مقدس ما رو که باخون میلیونها شهید آبیاری شده عوض کنن.

    پاسخحذف
  20. سلام
    وبلاگ خوبي داريد انشاءالله موفق باشيد.لينكتون كردم اگه خواستيد شما هم لينك كنيد.
    درود و سلام خدا بر ژيروان راه حق
    يا علي

    پاسخحذف