۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

خط امام ۲

شاید بعد از حوادث انتخابات اسم جناب جین شارپ رو شنیده باشید.
نمی دونم مقالات ایشون رو خونده باشید یا نه ولی ترجمه یکی از معروف ترین مقالات ایشون که از طریق ایمیل بین سبزها در حال پخش بود که یکیش اتفاقی به من رسید. خیلی جالب بود توصیه می کنم یه جستجو کنید شاید پیدا کردید. مقاله ای به عنوان از دیکتاتوری تا دموکراسی.

در طول دوران انتخابات و بعد از آن من در سایت های سبزها مشغول جمع آوری اطلاعات بودم این کار رو برای خودم می کردم ولی حالا یکی از حقایقی که در این میان بهش رسیدم رو خدمتون ارائه می کنم.

جين شارپ پدرخوانده روشنفكران مخملي در يك گفتگوي تلفني با آسوشیتدپرس اعلام كرد كه مقالات وی به زبان فارسي در روي اينترنت براي استفاده معترضان وجود دارد.
این گفتگو رو می تونید با نام راهنمای پیشنهادی استاد اعتراض به ایرانیان (Scholar's protest guide offered to Iranians) در اینترنت ببینید.

said Iranian protesters have to be prepared for the long haul and come up with "low-risk" tactics. He pointed to calls on Twitter for protesters to turn on car headlights and stand across from security services holding the Quran as a good start, but said they need to do more.

He lauded some of Iranian protest tactics: wearing green — the symbolic color of Islam — and chanting slogans from the 1979 Islamic Revolution.

ایشون تو این مصاحبه گفته که مردم چراغ ماشین هاشون رو صبح ها به نشانه اعتراض روشن کنن و با در دست داشتن قرآن جلوی نیروهای امنیتی بایستند (البته این کلک رو معاویه خیلی وقت پیش استفاده کرده بود) لباس سبز بپوشن که یکی از رنگهای سمبلیک اسلام هست. حالا با دیدن این عکس ها خودتون قضاوت کنید که کی از کی داره خط می گیره! آیا از امام خط می گرین؟ آیا خط امام به جین شارپ متصل است؟ آیا امام آنها جین شارپ است؟




۱۱ نظر:

  1. به وب لاگ ما بیا انجمن دانا

    پاسخحذف
  2. امام خمینی رو قبول دارم اما
    کاش در انتخاب جانشین دقت بیشتری می کرد
    تا مردم ایران به این فلاکت کشیده نمی شدند !!!

    پاسخحذف
  3. راستی یادم رفت بگم ...
    مثل اینکه شما از وقایع خیلی عقبید ...
    رای آقای احمدی نژاد فقط 5 میلیون بود ...
    تقلب شد و گندش هم در اومد ...
    در ضمن امام خمینی رو به این دیکتاتور های فاسد نچسبونید لطفا که خدا نمیبخشتتون ...

    پاسخحذف
  4. جالب اينجاست كه اين بدبخت ها هر روز طبق حرف ها وبيانيه هاي مايكل لدين و جين شارپ عمل مي كردند و كيهان حسابي درستشون رو رو كرد.
    واقعا اين ميركذاب موجود جنايت كاريه.

    پاسخحذف
  5. پاسخ به |سرکار زینب|
    دوستان چه طور امام خمینی رو قبول دارید در حالی که انتخاب ایشون رو قبول ندارید؟
    آیا این یک تناقض نیست؟
    جناب دکتر احمدی نژاد توانسته بود کسی مثل هاشمی را پشت سر بگذارد، چه طور در دور دوم فقط ۵ میلیون رای داشته؟ آن انتخابات را که خود اصلاحاطیان برگزار کرده بودند!
    این نظر شخصی شماست که برای ما محترم و فقط برای خودتان دارای ارزش می باشد.

    پاسخحذف
  6. در ضمن به جای این که به حاشیه بروید
    نظرتان را در مورد پست ارسالی بدهید در غیر این صورت پاسخی به نظرات خارج از موضوع داده نخواهد شد.
    با آرزوی موفقیت برای تمام بچه های ایران.

    پاسخحذف
  7. عزیزم مثل اینکه شکوه قدرت سبزها رو دیدی به سرت زده که این چرت پرتها رو مینویسی
    خدا شفا بده برای سلامت تو دعا میکنم

    پاسخحذف
  8. سرکار محصل مثل این که اطلاعات شما خیلی غیر علمی رهبر مثل پادشاه نیست که رهبر قبلی انتخابش کند!
    آقای خامنه ای رو امام خمینی انتخاب نکرد
    مجلس خبرگان انتخاب کردند !!!
    در ضمن شما چطور امام رو قبول دارید در حالی که مخالف موسوی و کروبی هستید ؟؟
    امام یک وصیحت نامه برای مردم داشت و یک وصیحت نامه برای کروبی
    و هنگامی که بین خامنه ای با موسوی اختلاف اوفتاد
    غیر مستقیم زد تو دهن خامنه ای ...

    پاسخحذف
  9. سلام
    اولا سرکار رو برای خانم ها استفاده می کنند بنده آقا هستم بنابراین باید جناب به کار می بردید.
    از این که اطلاعات شما علمی است تشکر می کنم
    لازمه که یادآوری کنم نرم افزار های صحیفه امام در بازار موجود می توانید مراجعه کنید از این به بعد هم هرچه بگویم با آدرس از صحیفه خواهم گفت.
    من فقط دو قسمت از کامت های خودتان را که این وبلاگ قرار داده اید اینجا تکرار می کنم حرف دیگری ندارم:

    {امام خمینی رو قبول دارم اما کاش در انتخاب جانشین دقت بیشتری می کرد }

    {آقای خامنه ای رو امام خمینی انتخاب نکرد مجلس خبرگان انتخاب کردند !!!}

    شما اول تکلیف خود را با این دو جمله مشخص کنید بعد به سراغ سایر مسائل می رویم.

    پاسخحذف
  10. جناب ؛اسد؛ می بینید که این ها چرت و پرت نیست اگر دلیلی برای نقض پست بنده دارید ارائه دهید اگر نه می توانستید خیلی مودبانه تر ابراز وجود کنید.

    پاسخحذف
  11. سلام
    به ما سر بزن هم رزمي
    http://negareshnews.blogfa.com/

    پاسخحذف