۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

آیا ادعای بی تدبیری بهانه بود یا واقعیت؟

در تبلیغات انتخاباتی غافلین سبز (بهتره بگیم تخریبات انتخاباتی) گفته می شد که تورم بالاست و کشور در حال سقوط است و همه اینها به علت بی تدبیری دولت است غافل از اینکه معلوم نیست کدام بی تدبیری در اقتصاد فوق مدرن آمریکا باعث رکود اقتصادی آن شده است؟ که بگذریم.
می دانید که وقتی تورم زیاد می شود کسانی که آسیب بیشتری می بینند قشر ضعیف جامعه هستند یعنی در این بین باید بیشتر صدای ناله آنها شنیده شود اما جالب و حتی شاید خیلی جالب آنجاست که پایگاه مردمی جناب دکتر احمدی نژاد بیشتر روستاها و قشر ضعیف شهرها هستند این مطلب رو حتی می شه از نحوه تعیین مسیرهای اعتراضات به اصطلاح مدنی سبزمبزها هم متوجه شد به طوری که اکثرا در میدان و خیابان های بالای شهر برگزار می شه باز هم جدایی از تیپ و قیافه هواداران جناب میم میم.
التبه اینجا قرار نیست کسی تورم را انکار کند اما باید کمی فکر کرد که مگر مردم در این مرد چه دیده بودند که او را انتخاب کردند و بر راهی که او می رود پافشاری می کنند حتی با تورم بالا؟
آیا هر چه تورم بالا تر رود رئیس جمهور محبوب تر می شود؟
آیا مردم چشم انتظار سقوط کشورشان هستند؟
شاید پاسخ دوستان این باشد که مردم را فریب داده اند! که می تواند یک تناقض دیگر به مجموعه تناقضات سبز اضافه کند و آن اینکه پس تکلیف دموکراسی چیست؟ مگر به قول بعضی از دوستان تنها راه حل نجات بشریت دموکراسی نیست! آیا دموکراسی اینقدر آسیب پذیر است؟ اگر این طور است پس چرا نتیجه را نمی پذیرید؟ آیا این توهین به مردم نیست؟

۱ نظر:

  1. سلام همسنگري .ممنون از مطلبه خوب و مفيدتان . من و شما هزارتا دليل و مدرك بياريم بازبه حال اونا فرقي نميكنه . بگذار اونا به حال خودشون باشن .
    در ضمن از اينكه به وبلاگم تشريف آورديد ممنون هستم .

    يا علي

    پاسخحذف