۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

هالوکاست چه رنگیه؟

دفاع از راهی که رئیس جمهور می ره فقط گرفتن حال دوستان سبزمون نیست که به هر دلیلی، مثلا چرا کشور ما رفاه نداره می خوان جلو غرب زانون بزنن. بماند که سبزک ها هم اومدن از همون استراتژی صهیونست ها استفاده کنن و هالوکاست سبز درست کنن! حد اقل مثل دوران انقلاب و جنگ مثل یه شیعه واقعی بیا جلو گلوله حماسه درست کن، با بادکنک سبز که نمی شه کاری کرد.
باید به بقیه بگیم که بابا جون خیلی قبل تر از این دکتر عزیز ، کسانی از خود غرب بودن که به هالوکاست گفتن افــســانه ، حالا من یه نمونه کوچیک رو که با اندکی جستجو بدست آوردم خدمتتون ارائه می کنم.
یادمون نره که این موضوع پاشنه آشیل غرب و به خصوص اسرائیله باید حواسشون باشه وقتی به پیامبر توهین می کنن؛ چیزی که عوض داره گله نداره، آهای غربی بچه بالاشهری!




کتاب شوخی قرن بیستم
اولین انتشار این کتاب در سال ۱۹۷۶ و در ۵۰۲ صفحه بود که بر اساس مطالعات دقیق و گزارشات شفاف نوشته شده است.

بخشی از نوشته پشت جلد :
این کتاب موج بی سابقه ای در دنیای آکادمیک و سیاست ایجاد کرده است. فروش این کتاب در بسیاری از کشور ها مثل آلمان و کانادا ممنوع می باشد.


نویسنده این کتاب آقای دکتر آرتور باتز می باشد که در شهر نیویورک به دنیا آمده و در همان جا بزرگ شده ایشان لیسانس و فوق لیسان را در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه MIT گرفته اند و دکترای خود را در گرایش کنترل از دانشگاه مینسوتا در سال ۱۹۶۵ اخذ کردند. ایشان در دانشگاه تدریس می کنند و دارای مقالاتی فنی زیادی می باشند.

آقای دکتر باتز در پشگفتار ویرایش سال ۲۰۰۳ این کتاب می نویسند :
تحقیقات من در باره هالوکاست از سال ۱۹۷۲ شروع شد و ۲۷ سال از انتشار اولین نسخه این کتاب در سال ۱۹۷۶ در انگلستان می گذرد. و به این که کتاب من بعد از گذشت سالها هنوز مورد توجه است افتخار می کنم.

قسمتی هایی از مقدمه کتاب :

در طول جنگ جهانی دوم آلمان مجبور بود با تیفوس (typhus) مبارزه کند، این بیماری توسط شپشها (louse) منتقل می شد. برای همین کسانی که به کمپ ها وارد می شدند باید موی سر و صورت خود را می تراشیدند و دوش می گرفتند و همچنین فعالیت هایی برای شپش زدایی انجام می دادند مثل درمان یا گندزدایی با ماده آفت کش Zyklon که همین ماده باعث نرخ بالای مرگ در اردوگاه های می باشد. وقتی آلمان در آشوب متلاشی شد؛ سپس همه ی این چنین مبارزاتی متوقف شد و بنابراین تیفوس و سایر بیماری ها در اردوگاه ها شیوع پیدا کرد.
در این اردوگاه ها زندانیان سیاسی، تبهکاران ، همجنس بازان، افراد آزادی خواه و کارگران اجباری
یهودی وجود داشتند. بنابراین هیچ سیاستی برای نابودی یهودیان وجود نداشت.

During the war, and in the postwar era as well, Zionist organizations became deeply involved in creating and spreading Holocaust stories. Their purpose was to drum up world sympathy and support for Jewish causes, especially for the creation of the State of Israel.

تو این کتاب نویسنده اومده جمعیت ها رو از نظر آماری و کار محاسباتی بررسی کرده که ببینه اون زمون ۶ میلیون یهودی تو اون منطقه بوده یا نه و خیلی مسائل دیگه که خود کتاب بهتر توضیح داده. بنابراین دوستان این که ادعا می کنن اتاق گاز بوده و از این حرفا؛ یا اتاق ضد عفونی بوده یا حمام؛ همچنین برای این که بیماری سرایت نکه جنازه ها رو آتیش می زدن که بعد یهودی ها اومدن الکی گفتن مارو کشتید و آتیش زدید(مثل ادعا هایی که بعضی ها می کردند).


برای داونلود کتاب و سایر مقالات پیرامون هالوکاست به اینجا مراجعه کنید.
در ضمن اگر ترجمه فارسی این کتاب رو کسی سراغ داشت به ما هم اطلاع بده.

۶ نظر:

  1. خوندمش.خيلي قشنگ بود.
    هزار آفرين به احمدي جونم كه اينقدر قشنگ و با منطق صهيونيست ها رو بيچاره كرده.
    دمش گرم
    دم تو هم گرم.
    در ضمن مرگ بر موسوي منافق.
    راستي يك چيزي.فهميدين بعد از راه پيمايي روز قدس سر و كله سبزك ها كمتر پيدا مي شه.

    پاسخحذف
  2. ابو موسی اشعری با حماقت خودش با عث خلع علی ع از خلافت و ایجاد فتنه و تشکیل خوارج شد
    عمرو عاص هم با زیرکی معاویه را خلیفه اعلام کرد
    همیشه دوستان نادان و احمق باعث فتنه های زیادی می شوند که غیر قابل جبران است
    راهی که موسوی و سرطان سبزها بدان گام نهادند بی شک همان راه رجوی و بنی صدر است

    پاسخحذف
  3. در بیانیه اخیر موسوی(13)، موسوی در لفافه به ترغیب حامیانش به برگزاری تجمع اعتراضی جدید در تاریخ 22 بهمن ماه اشاره کرده است. بر تمامی ماست تا پیش از طرح ریزی جدید و شعار سازی و آغاز هجوم های رسانه ای و در نهایت به استحاله کشیدن آرمانهای انقلاب پس از واقعه اسفناک روز قدس اقدامات متقابل را انجام دهیم تا این نفاق جدید در نطفه خفه شود.
    لطفا اطاع رسانی کنید و تا جای توان برای برنامه ریزی متقابل تلاش
    یا علی

    پاسخحذف
  4. با سلام دوست عزیز

    شما لینک شدید

    سبز باشید سبز ولایت

    یا علی ع

    پاسخحذف
  5. فصلنامه مطالعات تاریخی (ویژه‌نامه هولوکاست)
    http://www.ir-psri.com/Show.php?Page=ViewHighlight&HighlightID=70

    پاسخحذف
  6. سلام
    دوست ناشناس
    لینک ارسالی شما بسیار مفید بود.
    از شما کمال تشکر رو دارم.
    موفق باشید.

    پاسخحذف