۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

تشخیص واقعیت

این تصویر منو یاد یه فیلم خیلی قشنگی به نام (زهن زیبا)‌ انداخت که از روی یه داستان واقعی ساخته شده بود
وقتی شخصیت اصلی (جان نش) دچار توهم می شد این جمله ها رو به زبون می آورد ولی اینجا مثل اینکه جناب میم میم توانایی تشخیص واقعیت رو از توهم ندارن یا اینکه ... آهان یاد یه لطیفه افتادم:
یه روز یه پسری اومد خونه و هی با خودش می گفت : خدایا پایتخت اینگلیس پاریس بشه...! مادرش گفت : پسرم واسه چی داری این دعا رو می کنی ؟ پسر گفت: بره اینکه امروز تو امتحان جغرافی پایتخت اینگلیس رو به جای لندن نوشتم پاریس.
حالا شاید هم حکایت میم میم ما هم مثل این پسره باشه.

۲ نظر:

  1. سلام دوست عزیز خودم. مبارکه. من که خیلی خوشحال شدم. من تعجب میکنم که چرا شما دیر شروع شروع کردی؟ به هر حال موفق باشی...

    پاسخحذف
  2. سلام
    دیر شروع کردن ما به خاطر این بود که استعداد شما رو نداریم
    الان هم کلی زور زدم و همه زوق و سلیقه م رو جم کردم تا آبرو داری کنم.

    پاسخحذف