۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

خط امام ۱

خوب بعد از ادعاهای جالب آقای میم میم که خودشو یار امام و از این جور چیز ها معرفی می کرد البته خیلی جاها توی خط امام از خود امام هم جلو می زنه که به قول خودمون کاسه داغتر از آش می شه یا به قول خارجکی ها از پاپ کاتولیک تر می شه این بار به موضوع جالبی بر خوردم.
از اونجایی که تناقضات خط امامی خیلی زیاده از همین اول کار شماره بندی کردم که با هم قاطی نشه.



می بینیم که سبزها پرچم استکبار جهانی یعنی کشوری که خاک فلسطین را اشغال کرده و زنان و کودکان رو به قتل می رسونه آتش می زنن!، من هرچی فکر کردم تا یه توجیه درست و حسابی واسه این کار سبز ها پیدا کنم نتونستم، البته روز قدس که داشتیم اینا رو از محوطه راهپیمایی بیرون می کردیم یه خانومی تو چشمام نگاه کرد و گفت : مرگ بر روسیه! من اول تعجب کردم ولی بعد خندم گرفت و بهش گفتم ننننننننننننه نگو قلبم گرفت.

البته خط امام به اینجا منتهی نمی شه، ما کلا دو دست پرچم داریم ، یه دسته اوناییه که باید سوزونده بشه و یه دسته اونایی که نباید سوزونده بشه! حالا فکر می کنید این سبزیها کدوم دسته رو باید آتیش می زدن که نزدن و کدوم رو باید آتیش نمی زدن که زدن؟!


دسته اول: دسته دوم:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر