۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

وطن فروشی از نوع سایبرنتیک

به نام خدا

در کوران حوادث پس از انتخابات وطن فروشی ها و خیانت های زیادی به میهن عزیزمان شد.
از مصاحبه با شبکه (Bahai Broadcasting Company) گرفته تا تکرار شعار سایت وزارت امورخارجه اسرائیل در روز قدس.



در این میان عده ای با راه اندازی وبلاگ از هکر های کشورهای بیگانه تقاضای کمک کرده بودند تا سایت های دولتی و مهم را مورد هجوم قرار دهند.
گرچه قبلا هم در مطالبم به بیگانه دوستی و فرار از هویت ایرانی اسلامی این گروه اشاره کرده بودم ولی با این سند می بینیم که این افراد نه تنها غیرت ملی و ایرانی ندارند بلکه هرجا که لازم ببینند سر خود را در مقابل بیگانگان کج می کنند و عزت ملی را فدای شهوت و شکم خود می کنند و شعار جمهوری ایرانی نیز سر می دهند، و نام آن را تدبیر یا مثل همیشه برای همه چیز نام آزادی روی آن می گذارند.


تو!
جوانی که دسمال سبز به دست داری!
می توانی فحش هایی چون کودتاچی را به من بگویی، اما چگونه بی غیرتی و وطن فروشی خود را توجیه خواهی کرد؟

۳ نظر:

  1. خمینی را اگر دار بزنند تفاهم نخواهند کرد. با سر نیزه نمی شود اصلاحات کرد. با نوشتن "خمینی خائن" به دیوارهای تهران که مملکت اصلاح نمی شود! دیدید غلط کردید؟ دیدید اشتباه کردید؟ خاضع به احکام اسلام شوید.

    صحیفه امام، جلد یک، صفحه ٢۶٩

    تفسير آيه 120 سوره نور براي سران فتنه- سر بزنيد
    موفق باشيد

    پاسخحذف
  2. اگر کمک خواستن از دیگر مردم دنیا وطن فروشی است پس
    اولین وطن فروش خمینی بود که از فلسطینی ها در انقلاب کمک گرفت
    دومی هم حماس و حزب الله هستن که از ایران کمک می گیرن
    شما می خواهید انقلاب جهانی کنید پس اسمش را بگذارید انقلاب جهانی وطن فروشها
    این متنی هم که نوشتی کمک خواستن از مردم دنیاست نه نه دولتها هر چند اگر از دولتها هم بود بد نبود.

    پاسخحذف
  3. سلام
    آقا سیاوش هر روز که می گذره پرت و پلا گویی شما بیشتر می شه! خوب معلومه اگر من هم با ۱۰ تا آدم مختلف تو ۲۰ وبلاگ مختلف بحث می کردم، قاطی می کردم دیگه!

    آقا وقتی شما با همسرت دعوات می شه می ری تو کوچه دادو بیداد می کنی!؟ مردم بیاید منو از دست زنم نجات بدید؟! بعد مردم هم به شما کف می زنن می گن به به چه آدم آزاده ای !؟

    ما برای انقلاب جهانی به کمک تمام جهان احتیاج داریم ولی برای مسائل داخلی و درون کشور و برای سرنگونی دولت و نظام مملکت از کسی کمک نمی خواهیم! و نخواسته ایم!
    راجع به بقیه مطالب هم فکر کنم سکوت کنم بهتر باشه!

    پاسخحذف